Piura - Reisverslag uit Piura, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu Piura - Reisverslag uit Piura, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu

Piura

Door: Pauline Maat

Blijf op de hoogte en volg Pauline

25 Juli 2013 | Peru, Piura

Jaja, weer een berichtje van mij. En gelukkig niet vanuit Nederland!
Na een paar dagen antibiotica en minder hoogteverschil knapte ik gelukkig weer snel op. Ik slik nog steeds antibiotica en volg een dieet (geen ei, veel vet, rauw voedsel, etc) maar voor de rest ben ik weer gezond. En daar ben ik blij mee en het thuisfront ook!

Nu zijn we in Piura en het is er heerlijk warm. Lekker korte broek aan, zonnebril op en genieten. En ook een leuke bijkomstigheid: we zitten in een 4 sterren hotel! Luxe kamer, zwembad in het hotel en mooie binnenplaats. Ik lig nu lekker op mn bed, muziek te luisteren die Rick op mijn telefoon heeft gezet.

Ook zijn we hier met familie, waaronder Karin, waarmee ik Engels praat. Dat is ook wel eens fijn als je 24 uur per dag Spaans hoort! Mijn Spaans is er daarentegen goed op vooruit gegaan. Ik haal de onderwerpen uit gesprekken en kan meestal antwoord geven op de vragen die me worden gesteld.

Zometeen gaan we weer lekker eten en eind van de middag lekker zwemmen. Morgen gaan we naar Mancora waar we allemaal sportactiviteiten gaan doen en aan het strand gaan liggen genieten.

Tot snel!
Groetjes Pauline

  • 26 Juli 2013 - 11:43

    Riek:

    Hee Paulinie!

    Fijn om te horen dat je niet meer ziek bent. Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Best spannend in zo'n ver land. Wij zijn twee naar Ommen geweest. Ook wel een heel uur rijden vanaf Arnhem. Maar het was erg leuk. En nu weer aan de slag met Vlagvaardig en Meervaardig.

    We moeten gauw maar eens wat afspreken als je terug bent!

    Veel plezier nog daar en veilig weer thuiskomen!

    hartelijks, Riek

  • 26 Juli 2013 - 13:02

    Hilde:

    Hoi Pauline, gelukkig weer aan het opknappen
    Geniet van je mooie reis. Ben benieuwd naar verdere verhalen
    Groetjes Hilde en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 08 Juli 2013
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 15735

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

ontwikkelingshulp in Haïti!

Landen bezocht: