Ollantaytambo - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu Ollantaytambo - Reisverslag uit Ollantaytambo, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu

Ollantaytambo

Door: Pauline Maat

Blijf op de hoogte en volg Pauline

18 Juli 2013 | Peru, Ollantaytambo

Jaja, wat een titel he. Maar zo heet het plaatsje waar we vandaag zijn. Gisteren zijn we naar de Machu Picchu geweest. Dat was echt een super mooie ervaring! 1 van de zeven wereldwonderen, het was echt geweldig. Super veel foto's gemaakt, zelfs nog een nieuw kaartje erbij moeten kopen omdat die andere al vol zat met foto's.

s' Avonds nog even snel wat gegeten en daarna in het hotel lekker slapen. Alleen werd ik s' ochtends ziek wakker. Na mij temperatuur te hebben opgenomen (39, 5º) moest ik naar de dokter. Een mini excursie naar een Peruaans ziekenhuis! We mogen blij zijn met onze ziekenhuizen in Nederland, want hier is het veel en veel slechter.
Maar goed, de dokter schreef 2 pillen voor en ik moest een prik in mijn bil. En ik kan je vertellen: dat is niet fijn.
Gelukkig zakte de koorts al gauw na de prik, dus voel ik me nu al wat beter. De dokter zei dat het waarschijnlijk door het hoogteverschil en het eten komt. Nu zit ik hier in het hotel en doen Gino en Veronica een excursie en blijf ik hier met Mirtha. Zometeen gaan we terug naar Cuzco. De planning is wel veranderd, want we zouden nog naar Puno gaan maar dat ligt 4.5 km boven zeeniveau. Dat is dus niet zo slim in mijn toestand.

Gelukkig voel ik me nu al beter en hoop ik dat ik snel weer met alles mee kan doen.

Liefs,
Pauline

  • 19 Juli 2013 - 21:15

    Hilde:

    Snel weer opknappen hoor.
    Groet, Hilde

  • 19 Juli 2013 - 21:15

    Hilde:

    Snel weer opknappen hoor.
    Groet, Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 08 Juli 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 15732

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

ontwikkelingshulp in Haïti!

Landen bezocht: