Máncora - Reisverslag uit Máncora, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu Máncora - Reisverslag uit Máncora, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu

Máncora

Door: Pauline Maat

Blijf op de hoogte en volg Pauline

26 Juli 2013 | Peru, Máncora

En daar zit ik dan: in de zon, tussen de palmbomen. We zijn vanochtend naar Máncora vertrokken en daar blijven we een paar dagen. Het is prachtig hier! Ons hotel ligt gelijk aan zee en de zon schijnt lekker. Morgen gaan we met schildpadden zwemmen en naar een eiland. Ben erg benieuwd.
Wel moet ik goed smeren met zonnebrand, want bleke huidjes zie je hier niet veel. Wel zijn er veel touristen, dus dat is wel leuk om te zien.

Ook heb ik een paar salsa cd's gekocht dus kan ik thuis verder leren! Want jaja, ik heb het geleerd. Hartstikke leuk!

Ik hoop er morgen weer een leuke dag van te maken en weer een verslagje te kunnen schrijven.

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 08 Juli 2013
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 15735

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

ontwikkelingshulp in Haïti!

Landen bezocht: