Laatste daagjes Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu Laatste daagjes Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Pauline Maat - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes Peru

Door: Pauline Maat

Blijf op de hoogte en volg Pauline

02 Augustus 2013 | Peru, Lima

Jaja, weer een berichtje van mij!
Na een lekker lang weekend in Piura en Mancora, is het laatste weekje van mijn reis aangebroken in Lima. Maar tijd om uit te rusten heb ik niet, want err is nog een druk programma. Veel familie bezoeken, dingetjes kopen die ik nog graag wil hebben (ik heb een 2e koffer nodig) en nog typische dingen bezoeken.

Gisteren zijn we met neefje Carlitos en zijn opa naar de club geweest. Dat is een terrein/gebouw waar je allerlei dingen kan doen: zwemmen, tenissen, paardenrace kijken en nog veel meer. Dus wij hebben gezwommen, en dat was erg leuk. Die avond gegeten bij de broer van Mirtha, nog een cadeautje van zijn vrouw gekregen, dus allemaal heel gezellig.

Vanavond gaan we naar een typische dans voorstelling dus ik ben benieuwd!
Zaterdag gaan we nog een dagje naar Ica dus heb ik veel zin in!

Ik hoop snel weer een berichtje te plaatsen
Liefs Pauline

  • 02 Augustus 2013 - 23:00

    Tineke Van Der Knaap:

    Lieve Pauline,
    Wat leuk om je reisverslagen te lezen. Wat een ervaring en wat mooi dat je zo'n kans hebt. Gelukkig was je gauw weer opgeknapt. Geniet nog even van de laatste dagen. Spreek je gauw weer.
    Liefs, Tineke

  • 04 Augustus 2013 - 23:15

    Hilde:

    Hoi Pauline,
    Nog een paar heerlijke dagen genieten en mooie dingen bekijken / doen.
    Veel plezier nog en dan... je koffer ( s ! ) inpakken...
    Groetjes en tot ziens.
    Hilde en de rest ( groetjes van je zus...hier voor bbq en logeernachtje )

  • 05 Augustus 2013 - 13:02

    Monique Drok:

    Super Pauline...geniet lekker van je laatste dagen!!!

    Leuk dat je iedereen zo op de hoogte hebt gehouden!

    Tot snel!

    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pauline

Actief sinds 08 Juli 2013
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 15733

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

ontwikkelingshulp in Haïti!

Landen bezocht: